• 0
  • 0

    אין מוצרים בעגלת הקניות.

מחפשים ציוד משרדי בבאר שבע? היום אפשר להזמין מכל מקום ולכל מקום!

מאי 22, 2019

הרגע ממנו חששתם הגיע. נברתם בכל מגירה, הפכתם את הארונות, חיפשתם מתחת לשולחן, אבל אין במשרד אפילו עט אחד לרפואה. שוב שכחתם לקנות ציוד משרדי. עכשיו צריך לצאת לחנות, לקנות את מה שיש, ובעוד יומיים לחזור על כל התהליך מחדש אבל עם סיכות מהדק. זו אופציה אחת, כמובן, אבל יש טובות ממנה בהרבה.

כולם היום עוברים לרכישות אונליין. בגדים, קניות בסופר, מכשירי חשמל – אם זה קיים, כנראה ניתן להזמין את זה באינטרנט. אם אתם כבר בין כה מבצעים את רוב הרכישות שלכם באופן מקוון, למה לא להכניס גם את הציוד המשרדי למשחק? עסקים קטנים, בינוניים וגדולים יכולים להפיק הרבה מקניית ציוד משרדי דרך אתר ייעודי, ובראשם ייעול תהליכי הרכש וניהול ההזמנות.

כיום אין כבר צורך אמיתי להגיע לחנות מוצרי ציוד משרדי באופן פיזי, או לבצע הזמנה מהחנות הקרובה ביותר למקום עבודתכם, אלא ניתן לבצע הזמנה מקוונות או טלפונית משלל אתרי ציוד משרדי, המספקים פתרונות מגוונים לעסקים ומשלוחים לכל חלקי הארץ! גם אם המשרד שלכם ממוקם בבאר שבע, אתם לא מחויבים לרכוש ציוד משרדי בבאר שבע בלבד – תוכלו לרכוש דרך האינטרנט אפילו מאתר למכירת ציוד משרדי שמחסניו ממוקמים בעפולה, וכל זאת במהירות ובקלות!

אך רגע לפני שאתם רצים להקליק על “הזמן”, ריכזנו עבורכם כמה נקודות שחשוב לשים לב אליהן בעת הרכישה. הטיפים האלה רלוונטיים כמובן לרכישות אונליין מכל סוג, ויסייעו לכם לבצע הזמנה יעילה וחכמה.

הדבר הכי חשוב שחייבים לשים לב אליו הוא שהאתר שבחרתם הוא אתר מאובטח. איך תדעו שהמידע שאתם מזינים (פרטים אישיים, מספר כרטיס אשראי וכו’) לא ימצא את דרכו לידיים הלא נכונות? תעודת הביטוח הראשונה שלכם נמצאת כבר בכתובת האתר, שצריכה להתחיל ב https. ליד הכתובת יופיע גם ציור של מנעול סגור. באתרים מהימנים תוכלו לזהות בקלות את תעודת האבטחה, ולרוב גם הצהרות אבטחה בתחתית העמוד.

עכשיו משווידאתם שהכסף שלכם לא מגיע לידיים הלא נכונות, אפשר להתרכז במשימה לשמה התכנסתם: בחירת הציוד. מה אתם בעצם מחפשים? קל להתפתות למוצרים אלגנטיים ונוצצים, אבל חשבו היטב אם הם משרתים את הצרכים המדויקים שלכם. יותר סביר שחבילת עטים עם דיו שחור או כחול יועילו לכם יותר מעטים בשלל צבעי הקשת. ערכו סקירת צרכים ונסו להבין מה נחוץ לכם, וכמה מכל דבר.

אל תתפלאו לגלות שכשאתם רוכשים ציוד משרדי באינטרנט, המבחר גדול בהרבה מבחנות פיזית, כך שתוכלו להתרשם מההיצע הרחב ואולי לגלות שלסוג הטונר שהתרגלתם אליו יש מתחרה באיכות זהה ומחיר נמוך בהרבה. זה המקום לבצע השוואה חכמה בין מוצרים, ולבדוק מחירים בהתאם לכמויות ואיכות. סביר להניח שהזמנת כמות גדולה תזכה אתכם בהנחה במחיר. למרות הפיתוי, חשוב לא לרכוש כמות גדולה מדי ממוצרים כמו דיו, שעלול להתייבש במידה ולא נמצא בשימוש תדיר.

החיסכון ברכישה מקוונת מתבטא גם בהוזלת עלויות המשלוח. על ידי הזמנת כל הציוד המשרדי שלכם דרך חנות אחת, אתם חוסכים עלויות שילוח והובלה מרובות, ומקצרים את זמני ההמתנה למוצרים. לפני אישור ההזמנה, בדקו היטב את מדיניות המשלוחים של האתר כדי לברר מה זמני ההמתנה הצפויים לכם, ולהיערך בהתאם.

הנקודה האחרונה שכדאי לשים לב אליה היא אופן יצירת הקשר עם החנות. כמו שברכישה בחנות פיזית אתם מצפים לשירות אישי וכתובת לפנות אליה במידת הצורך, חשוב שגם ברכישה מקוונת תהיה לכם אפשרות למענה אנושי לשאלות ותקלות.

הרשמה / התחברות