• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

איך בוחרים עט?

יול 04, 2022

כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של עטים, בבודדים, במארזים ומסוגים שונים. אבל איך תדעו מה ההבדלים ביניהם ומה כדאי לכם לרכוש?
ישנם מגוון פרמטרים המתייחסים לצורך שלכם ולעלויות. כדי להחליט באיזה עט לבחור, כדאי לבחון תחילה מה הצורך שלכם.

לשימוש ביתי כדי להשאיר פתק על המקרר, להכין רשימת קניות, לחתום על אישורים לבית ספר או כל צורך אחר, אנחנו זקוקים לעטים בבית, אך אנו לא תמיד מוצאים אותם, אלא אם יש לנו מקום קבוע או מעמד (מעמד רשת) שבו מחזיקים את העטים. כך או כך כדאי לקנות מארז של עטים. תוכלו לבחור בעט כדורי (עט פיילוט סופר גריפ M) או פיילוט צבעוני (עט פיילוט 05), העיקר שיהיה נגיש וזמין.

לבית ספר או אוניברסיטה  לעתים יש דרישות ספציפיות שמגדיר המוסד החינוכי. בבתי ספר היסודיים לדוגמה, לעתים מתבקשים התלמידים לרכוש עפרונות עם מחק, וזאת כדי להקל על ילדים בשלבי הכתיבה הראשוניים. בהמשך, בכיתות ג’-ד’, התלמידים כבר רוצים לכתוב בעטים, כמו הגדולים. בשלב זה עדיין יש להם לא מעט טעויות, ולכן ניתן לרכוש עבורם עט מחיק (עט ג’ל FRIXION מחיק) – מדובר בפתרון מצוין שמאפשר את הנוחות וההרגשה של העט, יחד עם האופציה למחוק. בנוסף כדאי לקחת בחשבון שבאוניברסיטה וגם קודם לכן כדאי שיהיו עטים בצבעים שונים: כחול לכתיבה השוטפת ואדום, לדוגמה, לכותרות.
כדאי לשים לב לדרישות ספציפיות הנגזרות מהמקצוע. מי שלומד עיצוב גרפי או אדריכלות, למשל, יצטרך בנוסף לכלי כתיבה סטנדרטיים, גם עיפרון שרטוט (עיפרון + מחק סטדלר).

למשרד  על אף השימוש הנרחב במחשב עדיין אנחנו משתמשים לא מעט בעטים, לכתוב לעצמנו הערות, לחתימה על מסמכים שונים, להבניית רעיונות לפני שמעלים אותם על המחשב. לכן, כדאי לבחור בעט שנוח לנו לשימוש באופן נרחב. דוגמה קלאסית היא עט הפיילוט (עט פיילוט 07). הכתיבה בו קלה, אינה דורשת הפעלת לחץ והוא מגיע עם מכסה, מה שמבטיח שלא יתייבש או לסירוגין יכתים את החולצה החדשה. אופציה נוחה נוספת, עבור אנשים הנוטים לאבד מכסים, היא רכישת עט כדורי עם לחצן (עט לחצן קוברה G7). גם כאן הלחצן מבטיח שראש העט לא יתייבש.
לבעלי משרדים, אנו ממליצים לרכוש עטים במארז ולא בבודדים, וזאת כדי להוזיל את העלויות.
ניתן לרכוש מארזים של מגוון סוגי עטים, החל מפיילוט (עט ג’ל C4 פיילוט – אריזה מעורבת) וכלה בעטים פשוטים יותר (עט לחצן כדורי F-333 על בסיס שמן).

לאלו מכם שמרבים לכתוב, בין אם במסגרת הלימודים, בין אם במסגרת העבודה, או בין אם מדובר בכתיבה לצרכים אישיים, אנו ממליצים לכם להשתמש בעט בעל כרית אחיזה, המקלה על אחיזת העט, הופכת אותה לנוחה יותר, ומאפשרת לכם לכתוב זמן רב יותר מבלי להתעייף (לדוגמה: פיילוט 1.0 גריפ).

לכל צורך בו תשתמשו, כדאי לשים לב לעובי העט שבא לידי ביטוי בראש סיכה שיכול להיות 0.5 , 0.7 או אפילו 1.0 (הדבר נכון גם לעטי עיפרון).
איך תדעו מה טוב לכם? פשוט תנסו, תראו מה מרגיש יותר נוח.

כתיבה נעימה!

הרשמה / התחברות