• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

המלצות לציוד משרדי לסטודנטים

מרץ 14, 2019

עבור רבים מאתנו, עברו לא מעט שנים מימי בית ספר התיכון ועד ללימודי האקדמיה, ונדמה כי שכחנו כבר מהו הציוד המשרדי שעלינו להצטייד בו. כדי שתתחילו את שנת הלימודים ברגל ימין, ותוודאו שלא שכחתם את הציוד הנדרש, ריכזנו עבורם המלצות ל-5 מוצרים שכדאי שתרכשו עם כניסתכם לעולם האקדמיה.


כלי כתיבה
נכון, אתם כבר לא בכיתה א’, אבל עדיין עליכם להצטייד בכלי כתיבה לצורך כתיבת הערות, סיכומי שיעורים ומבחנים שונים.
אז אילו כלי כתיבה ממש חשובים? עפרונות (מומלץ מאוד לסטודנטים הלומדים סטטיסטיקה, כלכלה, חדו”א ועוד מגוון קורסים המצריכים חישובים ותרגול), עטים, מרקרים (להדגשת מידע חשוב בחומר הלימוד) וכמובן עזרי מחיקה כמו: מחקים וטיפקס.

אם אתם אנשים טכנולוגיים ואוהבי חדשנות, ולא ממש מתחברים לכלי הכתיבה המסורתיים, תוכלו ליהנות מחידושים וגאדג’טים שהתפתחו בשנים האחרונות בתחום הציוד המשרדי. אם פעם היינו רגילים לכתוב באמצעות עט בלבד, הרי כיום ניתן לראות מוצרים מתקדמים יותר, אשר משפרים את חווית הלמידה ואף משדרגים אותה. באמצעות אותם מוצרים ניתן ליהנות מחוויית למידה שונה ומעניינת יותר בהשוואה לעבר.
למשל, באמצעות עט חכם תוכלו לשלב בין כלי כתיבה מסורתי לבין כלי כתיבה חדשני ומפתיע, שיקל עליכם מאוד.

מה הכוונה? אתם תכתבו את החומר, והעט יעביר את החומר הכתוב באופן ישיר למחשב הנייד שלכם. כיום ניתן גם למצוא עטים אשר מגיעים עם מיקרופון, המאפשר לכם לתעד בצורה טובה את השיעור. אמנם מדובר במחיר גבוה בהשוואה לעט רגיל, אבל אין ספק כי מדובר במוצר אשר ישדרג לכם את חווית הלימוד ויהפוך אותה למעניינת וחדשנית יותר.


מחשב נייד
כיום, אין כמעט סטודנט שלא מצויד במחשב נייד. המחשב הנייד מהווה במקרים רבים תחליף למחברות המסורתיות, ומאפשר לסטודנטים לכתוב סיכומים והערות בזמן אמת במהלך השיעור, לבצע שיתוף קבצים, לשלוח את החומר לסטודנטים נוספים ולהגיש עבודות בצורה מקוונת וידידותית לסביבה. כך גם אין סיכוי לשכוח את חומר הלימוד בבית – כל החומרים של כל המקצועות נמצאים על המחשב הנייד שלכם – החומר זמין עבורכם בכל זמן ומכל מקום.

אתם לא חייבים להשקיע במחשב נייד בעל מעבד חזק, אלא אם אתם סטודנטים לצילום/אומנות/עיצוב או שאר מקצועות המצריכים שימוש תדיר בתוכנות כבדות כגון: פוטושופ וחבריהן. חפשו מחשב איכותי, של חברה מוכרת, עם אחריות וקל משקל ככל האפשר – אל תשכחו שאתם הולכים לסחוב אותו כל היום, ולכן חשוב שלא יעמיס עליכם.


תיק גב
תיק גב הוא פריט חובה לכל סטודנט, בייחוד אם אתם נדרשים להגיע ללימודים עם מחברות וספרי לימוד רבים, ובנוסף לסחוב את המחשב הנייד שלכם. ניתן למצוא כיום מגוון תיקים לסטודנטים המכילים תא ייעודי מרופד למחשב נייד/טאבלט, וכן תאים נוספים עבור מחברות, ספרים, מזון ושתייה.

העדיפו תיק גב על פני תיק צד – זכרו, אתם הולכים לבלות לא מעט שעות עם התיק, ועל כן חשוב  לרכוש תיק נוח , עם תמיכה לגב, שיאפשר לכם נשיאה נוחה ולא ייצור עומס מיותר רק על כתף אחת.


עזרים וויזואליים
חווית הלמידה מתייחסת לאינטראקציה הכוללת מקום או התרחשות שם מתקיימים לימודים.  במקרים שונים יש צורך להפוך את הלמידה לחווייתית יותר באמצעות ציוד ועזרים שונים. כך למשל עזרים ויזואליים כמו לוח מחיק, ישפרו את הזיכרון שלכם ויקלו על תהליך הלמידה שלכם.
לוחות נועדו לשמש כעזרים להוראה ובאמצעותם ניתן להעביר את החומר הנלמד, ולכן סטודנטים המבקשים לעשות שימוש בזיכרון שלהם, יכולים לרכוש לוח מגנטי או לוח מחיק אשר ישמש להם בעת הצורך מקור השראה לכתיבת דברים הקשורים בנושאי הלימוד, ללמידה למבחנים ולתרגול, וכך יהפכו את חווית הלימודים לטובה ויעילה יותר.


ציוד מקצועי לסטודנטים
ישנם מקצועות שונים המצריכים ציוד מיוחד ומקצועי, בנוסף לציוד הבסיסי. סטודנטים לאומנות, למשל, נדרשים להצטייד בציוד מקצועי ואיכותי, כגון: מכחולים, עפרונות שרטוט, בלוקים לציור וכו’, על מנת שיוכלו ללמוד ולתרגל בצורה מקצועית וברמה גבוהה.

לסגנונות ציור שונים, נדרש ציוד שונה, ועל כן עליכם לבדוק תחילה מהו הציוד הדרוש בדיוק עבורכם. על מנת לבחור את הציוד המתאים לכם במסגרת לימודי ציור, קיימת חשיבות רבה להגיע ולראות את הציוד, במטרה להכיר את המוצרים וללמוד על המוצרים החדשים. במידה ואתם כבר יודעים אילו מוצרים בדיוק לרכוש, תוכלו לעשות זאת גם בצורה מקוונת. רכשו מוצרים מוכרים ואיכותיים שישרתו אתכם לאורך זמן, ויספקו תוצאות משביעות רצון.

הרשמה / התחברות