• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

למה לשלם יותר ? פתרונות הדפסה מתקדמים וחסכוניים

אוק 16, 2019

מדפסות? עדיין?

נכון, אנחנו מנסים להתחשב באיכות הסביבה, לצמצם הדפסות ככל האפשר ובכל זאת כפי שאתם יודעים בכל משרד בין אם עסק קטן או ארגון ענק, ישנו מגוון של מיכון משרדי : מדפסות שונות, מכונות צילום, מדפסות משולבות, מגרסות ועוד.

איך אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים?

לפעמים אנחנו לא באמת יודעים. ישנו מגוון פרמטרים רחב שיש להתחשב בו : כמות ההדפסות הנדרשות, תחזוקה נדרשת, עלויות הטונרים או הדיו, מהירות ההדפסה , מיקום נדרש ועוד.

לעיתים ארגון אינו יודע לספור במדויק את כמות ההדפסות בהתאמה לא ידע להעריך נכונה כמה מדפסות דרושות , האם כדאי את כולם מאותו סוג או לשלב בין מדפסת לייזר לדיו? ובכלל מה משתלם יותר כלכלית?

בנוסף יש שיקולי עלות תועלת של מכירה לעומת השכרה שכוללת גם תחזוקה שוטפת. לא תמיד כדאי לרכוש ציוד בעלויות כאלו, לעיתים הרבה יותר משלם להשתמש בפתרון של השכרה הכולל תחזוקה שוטפת , הדרכה ותיקונים.

אז מה עושים?

בדיוק כמו בלקיחת משכנתא, מסחר בניירות ערך או אפילו ניקיון המשרד – out sourcing  יכול להיות פיתרון מעולה.

פניה לגורם חיצוני שזו ההתמחות שלו למעשה יכולה לתת לכם מענה רחב ומלא החל מהשלב החשוב ביותר – הכרת העסק שלכם ומתן ייעוץ.

בשלב זה נסתכל על כל מאפייני העסק והצרכים שלכם : צרכי הדפסה, צילום, שירותי חומרה , תכונה, קישוריות לרשת, דוחות שוטפים ומרחב פיזי.

רק לאחר שהכל ייבחן יוצע לכם פיתרון אופטימלי עבורכם שיתחשב בצרכים, בעלויות, במשאבים בתוך הארגון עצמו.

בתהליך הזה נתחשב כמובן במה שכבר קיים בעסק כמו גם באופק הגידול שלכם, החשיבה המתמדת היא על התייעלות, חיסכון וכמה שפחות כאב ראש עבורכם.

אני עסק קטן – זה רלוונטי עבורי?

ודאי. עסק קטן או עסק גדול, כל עסק יכול להתייעל, לשפר, לחסוך. לעיתים כדאי לכם להישאר עם הציוד שלכם ולהמשיך לקנות את הטונר או הדיו החליפי מאיתנו. נהדר.

לפעמים אתם רואים שאתם מחליפים טונרים לעיתים קרובות מידיי או נתקלים בתקלות מרובות ולא ברור לכם איך להתקדם. בדיוק לשם כך הרחבנו את מוצרי הטכנולוגיה שלנו לשירותים טכנולוגיים.. חברנו לחברה בעלת ניסיון  וותק במתן פתרונות הדפסה מתקדמים .

בין אם אתם עורך דין בודד שצריך לספור דפים, עמיל מכס שצריך פיתרון ייחודי או מכונת צילום במתנ”ס או מכללה. תגדירו את הצורך ותקבלו עליו מענה חסכוני ומותאם.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

בהצלחה והדפסה נעימה!

הרשמה / התחברות