• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

מתכננים הרמת כוסית במשרד? כך תעשו זאת נכון!

אוג 28, 2019

כל חג הוא סיבה למסיבה, הזדמנות נעימה להתכנס ביחד עם כל צוות העובדים ולשמוח. ראש השנה או פסח, פורים או ט”ו בשבט, זה לא באמת משנה. מה שחשוב זה להפגש, לאכול משהו, לדבר ולהתחבר. את הפאוזה הזו מהיומיום המשרדי אנחנו מכירים בשם “הרמת כוסית”, והרבה פעמים האסוציאציה הראשונה שעולה בראש היא של קופסת בורקסים עייפים, ערימת צלחות חד פעמיות ושלושה בקבוקי מיץ ענבים. זה לא צריך להיות ככה. אם המטרה האמיתית היא לחגוג ולשמוח, כדאי לעשות את זה נכון. אפשר ללכת בדרך עשה-זאת-בעצמך, ואפשר לבחור מארז הרמת כוסית מוכן, שהופך את הכל להרבה יותר קל ונוח.

כיף לארגן אירוע סביב נושא מסויים, ולא חייבים ללכת על הבנאלי והמשעמם. ראש השנה זה אולי תפוח בדבש, אבל מה לגבי השאר? מניפת צבעים שמשלבת גוונים של לבן, אדום וזהב לכבוד השנה החדשה יוצרת חמימות וחגיגיות, ואפשר ליישם אותה באמצעות כל מיני דרכים. כלי אוכל, כוסות, מפות ומפיות בצבעוניות תואמת ומשלימה נראים הרבה יותר טוב ומרשים מסט לבן פשוט.

אל תתפלאו לגלות שמניפת הצבעים שלכם גולשת אל מעבר מעבר לגבולות כלי האוכל. אין כזה דבר אירוע ללא קישוטים, וגם במסיבת יום הולדת לילדים לא יחסרו שלטים, בלונים, דגלונים ועוד אלמנטים עיצוביים ששובים את העין. לא צריך להגזים – אחרי הכל, זו הרמת כוסית, לא הופעה באירוויזיון. שמרו על קו אחיד ומספר אלמנטים מרכזיים, בידיעה שהכלים, המפיות ושאר הפריטים הקטנים ישלימו את האווירה. ואם כבר פריטים קטנים, יש גם קישוטים שחורגים קצת מהדקורציה הרגילה, אבל מוסיפים הרבה. תפוחים פזורים על השולחן בראש השנה, מסכות לחגיגת פורים, ואולי אפילו טנא מיניאטורי לשבועות – דברים קטנים שעושים רושם גדול.

התפאורה מוכנה, ועכשיו הגיע הזמן לאירוע המרכזי: כיבוד. ממש כמו שכל חגי ישראל סובבים סביב שולחן האוכל, כך כל אירוע משרדי קם ונופל על מה שהעובדים נשנשו תוך כדי. נותר לכם להחליט לאיזה כיוון לקחת את זה. אף אחד לא מצפה לארוחה כלל משרדית, אבל כן כדאי להשקיע במגוון. הקפידו על כיבוד שדורש מינימום מאמץ לאכילה, או בקיצור – אוכל שאפשר לחטוף בעמידה. בגזרת המתוקים אפשר להציע מאפינס, עוגות שיש/מיץ, פירות, עוגיות או קינוחים אישיים בכוסיות. בחזית המלוחה ניצבים ירקות ומטבלים, קרקים ולחמים, ופשטידות (חתוכות או אישיות). אפשר לרכוש מגשי אירוח עשירים וטעימים, אפשר לקנות כל פריט לגופו, ואפשר גם ללכת בדרך החברתית ולבקש מכל עובד לקחת חלק ולהביא משהו. האופציה האחרונה מתאימה יותר למשרדים קטנים, ופחות לצוותים של עשרות עובדים.

הסיבה לשמה התכנסנו, לפחות רשמית, היא הרמת כוסית. אז מה נשתה? זכרו שכמספר העובדים, כך מספר ההגבלות וההעדפות. נכון, אי אפשר לקלוע לטעם של כולם, אבל כן אפשר להציע מספיק מגוון כדי לספק את הרוב. מיץ, מים, משקה קל ומשקה דיאט הם הבסיס, וכמובן יין – אבל במידה. בכל זאת, זה יום עבודה ולא באנו להשתכר. ראוי שהשתייה הקלה תספיק לפחות ל-2 כוסות לאדם, והיין נמדד לפי חצי כוס לכל משתתף. זהו, הכל מוכן להרמת הכוסית החגיגית שלכם. אל תשכחו לשלוח את ההזמנות מראש, וקדימה, לחיים!

הרשמה / התחברות