• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

הזמנת ציוד משרדי אונליין? מה קרה לסוכן המכירות שהגיע עד אלי?

יונ 28, 2018

בעבר הלא כל-כך רחוק, טרום עידן האינטרנט וצמיחתם של עשרות אתרי סחר אלקטרוניים, היינו רגילים להתקשר לסוכן המכירות של החנות לציוד משרדי שאנו עובדים איתה, כדי לבצע הזמנה של מגוון מוצרים למשרד או לבית העסק שלנו, כגון: קלסרים, מחברות, דיו למדפסת, כלים חד-פעמיים למשרד ועוד. אלא שבשנים האחרונות חלה צמיחה מפתיעה בתחום אתרי הסחר האלקטרוני, וכיום ניתן לבצע הזמנה של כל דבר שתחפצו בו, בקלות ובמהירות, ישירות מהמחשב או אפילו מהנייד שלכם. אתם לא צריכים כבר לחכות לסוכן המכירות שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר המתמחה בציוד משרדי ולבצע הזמנת ציוד משרדי, מכל מקום ובכל שעה שמתאימה לכם.

אז מהם היתרונות בהזמנת ציוד משרדי אונליין? האם לא עדיף פשוט להישאר עם סוכן המכירות שלי?

  • זה קל – לא צריך לתאם מראש עם הסוכן, פשוט פותחים את הדפדפן ומזמינים… הגיע עובד חדש לחברה ואתם זקוקים לעכבר נוסף? הטוש המחיק נגמר? אנשים מסתובבים במשרד ומחפשים כבל לטעינה? יש פתרון מהיר וקל! פשוט נכנסים לאתר למכירת ציוד משרדי, מחפשים את המוצרים שלהם אתם זקוקים ומוסיפים לסל. לא נורא אם שכחתם משהו, גם מחר אפשר להזמין, גם היום יותר מאוחר, גם אם נזכרתם בשבע בערב וכבר אין עם מי לדבר. אתם לא תלויים באף אחד.
  • זה חסכוני – כאשר אתם מבצעים רכישה אונליין, אתם יכולים להשוות מחירים של מוצרים זהים בין מספר חנויות שונות, וכן יש באפשרותכם להשוות בין מספר מוצרים בעלי מפרט דומה, ולבחור במוצר שמתאים במיוחד לצרכים ולכיס שלכם. לדוגמה: אם אתם מעוניינים לרכוש מכונת למינציה ספציפית, תוכלו להשוות את המחיר שלה בין מספר חנויות שונות המאפשרות רכישה אונליין. בנוסף, אם אתם מעוניינים לבחון מספר חברות המייצרות מכונות למינציה, תוכלו להשוות בין הנתונים והמחירים של כלל החברות, בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט, ולבחור את מכונת הלמינציה המתאימה בדיוק עבורכם.
  • המעקב פשוט – ביצעתם הזמנה? נהדר, תוכלו לעקוב אחר הזמנתכם באמצעות ממספר ההזמנה שנשלח ישירות לכתובת המייל שלכם עם סיום ההזמנה באתר. באמצעות המספר שברשותכם, תוכלו לבדוק מה סטטוס ההזמנה ומתי היא צפויה להגיע.
  • זה שווה – באתרי סחר, המבצעים מתעדכנים ללא הפסקה. אין צורך לסמוך על הזיכרון של הסוכן או להתחנן לקבלת הנחה. נרשמתם לאתר? מבצעי האתר יישלחו אליכם באופן קבוע לכתובת המייל שהזנתם. כך תוכלו לדעת תמיד על מבצעים שווים, לפני כולם, וליהנות ממחירים מיוחדים והטבות בלעדיות לרוכשים באתר.
  • המערכת זוכרת את העדפותיכם – אתם לא צריכים עוד לחשוש שמא סוכן המכירות שלכם, שמכיר כל-כך טוב את צורכיכם והעדפותיכם, יעזוב את מקום עבודתו או יוחלף. באתרי סחר המאפשרים הזמנת ציוד משרדי אונליין, קיים אזור אישי, עם פרטים מזהים והזמנות אחרונות, המאפשר לכם לבצע הזמנה חוזרת של מוצרים שרכשתם בעבר, וכן מאפשר לאתר האינטרנט להציע לכם מבצעים שמותאמים לצרכים שלכם, בהתאם להעדפות ולדפוסי הקנייה שלכם.

אז קדימה, למה אתם מחכים? רכשו עוד היום ציוד משרדי באתר החדש שלנו, בקלות ובמהירות, ותופתעו איך לא עשיתם את זה קודם!

הרשמה / התחברות