• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

שאלות ותשובות

  • כללי
  • משלוחים והחזרות
  • מוצרים

מהי מדיניות התשלומים בכרטיס אשראי?

ניתן לחלק לשלושה תשלומים.

האם ישנה מדיניות תשלום נפרדת עבור עסקים?

במידה ואתם עסק המבצע רכישות באופן קבוע ואינו מעוניין בשימוש בכרטיס אשראי מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך שירות הלקוחות. תתבקשו להזין כרטיס אשראי לצורך השלמת התהליך אך בתיאום איתנו ניתן לאשר דרכי תשלום נוספות כגון העברה בנקאית והכרטיס לא יחוייב.. תשלום בהמחאה אפשרי בתיאום מול המשרד.

כיצד מקבלים חשבונית?

החשבונית תצורף למשלוח, פרטיה יילקחו מפרטי ההזמנה. בדף הרכישה ישנה אופציה להזנת שם המפורט על גבי החשבונית. ניתן לשלוח במייל על םי בקשת הלקוח

האם הפרטים שהזנתי באתר מוגנים?

קניה באתר אופיס אנד מור עומדת בתקני SSL המחמירים, להבטחת ולהגנת פרטי הלקוחות.

אני מעוניין לעשות הזמנה גדולה במיוחד – האם אפשרי לא דרך האתר?

כן, מוזמן ליצור קשר על ידי טופס יצירת קשר או דרך שירות הלקוחות 08-6754101 ומנהל קשרי הלקוחות שלנו יצור איתך קשר בהקדם

מה שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות

ימים א-ה 09:00- 16:00

למה להירשם לניוזלטר שלכם?

כדי להיות מעודכן בזמן אמת על מוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, שיתופי םעולה חדשים שאנחנו יוצרים... למה לא בעצם?

האם המשלוח הוא ללא עלות?

בהתאם למדיניות המשלוחים של אופיס אנד מור, כל קניה מעל 350 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 350 ₪ תתווסף עלות משלוח. מגבלות ומחירים אלו עשויים להשתנות מעת לעת ומעודכנים בדף התשלום.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה שביצעתי?

אנו מתחייבים ל- 5 ימי עסקים עבור רוב המוצרים באתר. בפועל, נשתדל להגיע אליך תוך 3 ימי עסקים. לפני ההגעה, ניצור אתך קשר על מנת לתאם את קבלת החבילה. הדבר נכון למעט מוצרים שאינם נמצאים במלאי, יין, מחשבים וציוד הדורש התאמה אישית. במקרה כזה ניצור איתך קשר ישירות

איך אני מברר מה מצב המשלוח שלי?

אתה מוזמן להתקשר לשירות הלקוחות שלנו 08-6754101 או לשלוח מייל דרך צור קשר.

תיאמתי שעה להגעת השליח ולא הייתי בבית מה עושים?

במידה ולא היית בביתך או משרדך בשעה שתואמה , החבילה חוזרת למחסן. ניתן לתאם משלוח נוסף, עליו תחויב בתשלום. לתיאום משלוח נוסף, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 08-6754101 או לאסוף את החבילה מהמחסן בשעות הפעילות

האם ישנה אפשרות לאיסוף עצמי?

כן ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים בתאום מראש מהמחסן בקיבוץ גברעם בימים א-ה – בשעות 09:00- 16:00

האם המשלוחים מגיעים לכל יישוב?

כמעט. ישנה פריסה ארצית , פירוט היישובים נמצא תחת פירוט יישובים למשלוח.

האם ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר?

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מקבלתו, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש ומצורפת אליו חשבונית הקניה. הדבר נכון למעט מוצרים מתכלים כגון יין ומוצרי מזון .מוצרים אלה אינם ניתנים להחזרה. את המוצרים יש להחזיר למחסן קיבוץ גברעם , לאחר תיאום מוקדם עם שירות הלקוחות (08-6754101) עם קבלתנו את המוצר, הוא ייבדק ובמידה ואכן לא נעשה בו שימוש יתבצע זיכוי של הלקוח. תעודת הזיכוי תשלח במייל דמי הסליקה באשראי ייגבו מהלקוח במידה והמוצר שהוחזר אינו פגום או שגוי.

קיבלתי מוצר פגום מה עושים?

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות (08-6754101) בתוך יממה מקבלת המוצר. אנו נתאם איתך את איסוף המוצר הפגום והחלפתו במוצר תקין באמצעות שליח, ללא עלות.

איך מתקבל החזר כספי במקרה של זיכוי?

החזר כספי ינתן על פי חוק. זיכויים יתבצעו בכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה המקורית, בהתאם למועד החיוב של הלקוח.

מה קורה אם מוצר שהזמנתי אינו במלאי?

אנו ניצור איתך קשר ונציע לך מוצר חלופי, או לסירוגין מה הצפי להגעת המוצר או לביטול ההזנה על מוצר זה בהתאם לבחירתך.

מה קורה אם התחרטתי לאחר ביצוע ההזמנה?

הזמנה ניתן לשנות עד השעה 10:00 כלומר, במידה והזמנתם לדוגמא בשעה 14:00 בצהריים תוכלו לשנות את הזמנתכם עד 10:00 בבוקר למחרת. ניתן לפנות אלינו ביטול דרך הצ'ט באתר או טלפונית 08-6754101

מה אם אני רוצה מוצר מסוים והוא אינו מופיע באתר?

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להביא אליך את המגוון הרחב והגדול ביותר של המוצרים הטובים ביותר, המתאימים והמותאמים לך. אם בכל זאת חיפשת מוצר ולא מצאת, נשמח לדעת על כך. צור איתנו קשר דרך שירות הלקוחות (08-6754101) או דרך צור קשר

האם יש אחריות למוצרים?

חלק ממגוון המוצרים כולל אחריות. תנאי האחריות כתובים בדף המוצר וכן מגיעה תעודת אחריות באריזת המוצר. על מנת להפעיל את האחריות בעת הצורך יש לפנות ליצרן על פי המצוין בתעודת האחריות, בצירוף חשבונית הקניה.

הרשמה / התחברות