מהי מדיניות התשלומים בכרטיס אשראי?
ניתן לחלק לשלושה תשלומים.
ניתן לחלק לשלושה תשלומים.
במידה ואתם עסק המבצע רכישות באופן קבוע ואינו מעוניין בשימוש בכרטיס אשראי מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך שירות הלקוחות. תתבקשו להזין כרטיס אשראי לצורך השלמת התהליך אך בתיאום איתנו ניתן לאשר דרכי תשלום נוספות כגון העברה בנקאית והכרטיס לא יחוייב.. תשלום בהמחאה אפשרי בתיאום מול המשרד.
החשבונית תצורף למשלוח, פרטיה יילקחו מפרטי ההזמנה. בדף הרכישה ישנה אופציה להזנת שם המפורט על גבי החשבונית. ניתן לשלוח במייל על םי בקשת הלקוח
קניה באתר אופיס אנד מור עומדת בתקני SSL המחמירים, להבטחת ולהגנת פרטי הלקוחות.
כן, מוזמן ליצור קשר על ידי טופס יצירת קשר או דרך שירות הלקוחות 08-6754101 ומנהל קשרי הלקוחות שלנו יצור איתך קשר בהקדם
ימים א-ה 09:00- 16:00
כדי להיות מעודכן בזמן אמת על מוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, שיתופי םעולה חדשים שאנחנו יוצרים... למה לא בעצם?
בהתאם למדיניות המשלוחים של אופיס אנד מור, כל קניה מעל 350 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 350 ₪ תתווסף עלות משלוח. מגבלות ומחירים אלו עשויים להשתנות מעת לעת ומעודכנים בדף התשלום.
אנו מתחייבים ל- 5 ימי עסקים עבור רוב המוצרים באתר. בפועל, נשתדל להגיע אליך תוך 3 ימי עסקים. לפני ההגעה, ניצור אתך קשר על מנת לתאם את קבלת החבילה. הדבר נכון למעט מוצרים שאינם נמצאים במלאי, יין, מחשבים וציוד הדורש התאמה אישית. במקרה כזה ניצור איתך קשר ישירות
אתה מוזמן להתקשר לשירות הלקוחות שלנו 08-6754101 או לשלוח מייל דרך צור קשר.
במידה ולא היית בביתך או משרדך בשעה שתואמה , החבילה חוזרת למחסן. ניתן לתאם משלוח נוסף, עליו תחויב בתשלום. לתיאום משלוח נוסף, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 08-6754101 או לאסוף את החבילה מהמחסן בשעות הפעילות
כן ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים בתאום מראש מהמחסן בקיבוץ גברעם בימים א-ה – בשעות 09:00- 16:00
כמעט. ישנה פריסה ארצית , פירוט היישובים נמצא תחת פירוט יישובים למשלוח.
ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מקבלתו, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש ומצורפת אליו חשבונית הקניה. הדבר נכון למעט מוצרים מתכלים כגון יין ומוצרי מזון .מוצרים אלה אינם ניתנים להחזרה. את המוצרים יש להחזיר למחסן קיבוץ גברעם , לאחר תיאום מוקדם עם שירות הלקוחות (08-6754101) עם קבלתנו את המוצר, הוא ייבדק ובמידה ואכן לא נעשה בו שימוש יתבצע זיכוי של הלקוח. תעודת הזיכוי תשלח במייל דמי הסליקה באשראי ייגבו מהלקוח במידה והמוצר שהוחזר אינו פגום או שגוי.
יש לפנות למוקד שירות הלקוחות (08-6754101) בתוך יממה מקבלת המוצר. אנו נתאם איתך את איסוף המוצר הפגום והחלפתו במוצר תקין באמצעות שליח, ללא עלות.
החזר כספי ינתן על פי חוק. זיכויים יתבצעו בכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה המקורית, בהתאם למועד החיוב של הלקוח.
אנו ניצור איתך קשר ונציע לך מוצר חלופי, או לסירוגין מה הצפי להגעת המוצר או לביטול ההזנה על מוצר זה בהתאם לבחירתך.
הזמנה ניתן לשנות עד השעה 10:00 כלומר, במידה והזמנתם לדוגמא בשעה 14:00 בצהריים תוכלו לשנות את הזמנתכם עד 10:00 בבוקר למחרת. ניתן לפנות אלינו ביטול דרך הצ'ט באתר או טלפונית 08-6754101
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להביא אליך את המגוון הרחב והגדול ביותר של המוצרים הטובים ביותר, המתאימים והמותאמים לך. אם בכל זאת חיפשת מוצר ולא מצאת, נשמח לדעת על כך. צור איתנו קשר דרך שירות הלקוחות (08-6754101) או דרך צור קשר
חלק ממגוון המוצרים כולל אחריות. תנאי האחריות כתובים בדף המוצר וכן מגיעה תעודת אחריות באריזת המוצר. על מנת להפעיל את האחריות בעת הצורך יש לפנות ליצרן על פי המצוין בתעודת האחריות, בצירוף חשבונית הקניה.