• 0
  • 0

    אין מוצרים בעגלת הקניות.

שאלות ותשובות

  • כללי
  • משלוחים והחזרות
  • מוצרים

מהי מדיניות התשלומים בכרטיס אשראי?

מעל 300 ₪ ניתן לשלם בשני תשלומים בקרדיט. מעל 600 ₪ ניתן לשלם בשני תשלומים ללא ריבית. מעל 1000 ₪ שלושה תשלומים ללא ריבית.

האם ישנה מדיניות תשלום נפרדת עבור עסקים?

במידה ואתם עסק המבצע רכישות באופן קבוע ואינו מעוניין בשימוש בכרטיס אשראי מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך שירות הלקוחות. תתבקשו להזין כרטיס אשראי לצורך השלמת התהליך אך בתיאום איתנו ניתן לאשר דרכי תשלום נוספות כגון העברה בנקאית והכרטיס לא יחוייב.. תשלום בהמחאה אפשרי רק עבור ארגונים המונים מעל ל50 עובדים, יתואם דרך מנהל קשרי הלקוחות .

כיצד מקבלים חשבונית?

החשבונית תצורף למשלוח, פרטיה יילקחו מפרטי ההזמנה. בדף הרכישה ישנה אופציה להזנת שם המפורט על גבי החשבונית

האם הפרטים שהזנתי באתר מוגנים?

קניה באתר אופיס אנד מור עומדת בתקני SSL המחמירים, להבטחת ולהגנת פרטי הלקוחות.

אני מעוניין לעשות הזמנה גדולה במיוחד – האם אפשרי לא דרך האתר?

כן, מוזמן ליצור קשר על ידי לחיצה כאן ( טופס יצירת קשר) או דרך שירות הלקוחות *2222 ומנהל קשרי הלקוחות שלנו ייצור איתך קשר בהקדם

אני עסק המעסיק אוכלוסיות מוחלשות ,נמצא בפריפריה או עמותה וחושב שהמוצרים שלי יכולים להתאים לאתר שלכם כחלק ממוצרי ה MORE – מה עליי לעשות?

נשמח שתיצור איתנו קשר דרך טופס יצירת קשר או לחיצה כאן () ואנו נחזור אליך טלפונית בהקדם, נשמח להכיר ולבחון שיתופי פעולה אפשריים.

מה שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות

ימים א-ה 09:00- 19:00 , יום ו – 09:00- 13:00

למה להירשם לניוזלטר שלכם?

כדי להיות מעודכן בזמן אמת על מוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, שיתופי םעולה חדשים שאנחנו יוצרים... למה לא בעצם?

האם המשלוח הוא ללא עלות?

בהתאם למדיניות המשלוחים של אופיס אנד מור, כל קניה מעל 350 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 350 ₪ תתווסף עלות משלוח בסך 35.1 ₪ לתכולת ארגז בודד, ולנקודת חלוקה 20 ₪ לארגז.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה שביצעתי?

אנו מתחייבים ל- 3-5 ימי עסקים. בפועל, נשתדל להגיע אליך תוך 3 ימי עסקים. לפני ההגעה, ניצור אתך קשר על מנת לתאם את קבלת החבילה. הדבר נכון למעט מצורים שאינם נמצאים במלאי, במקרה כזה ניצור איתך קשר ישירות

איך אני מברר מה מצב המשלוח שלי?

במידה ולא תואמה איתך הגעה לאחר יומיים, אתה מוזמן להתקשר לשירות הלקוחות שלנו *2222 או לשלוח מייל דרך צור קשר.

תיאמתי שעה להגעת השליח ולא הייתי בבית מה עושים?

במידה ולא היית בביתך או משרדך בשעה שתואמה , החבילה חוזרת למחסן. ניתן לתאם משלוח נוסף, עליו תחויב בתשלום. לתיאום משלוח נוסף, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 2222* או לאסוף את החבילה מהמחסן בשעות הפעילות

האם ישנה אפשרות לאיסוף עצמי?

כן ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים בתאום מראש מהמחסן ברחוב התמוז 63 קרית גת בימים ב , ד – בשעות 09:00- 13:00 וביום ג בין השעות 13:00- 16:00

האם המשלוחים מגיעים לכל יישוב?

כמעט. ישנה פריסה ארצית , פירוט היישובים נמצא תחת פירוט יישובים למשלוח.

האם ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר?

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מקבלתו, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש ומצורפת אליו חשבונית הקניה. הדבר נכון למעט מוצרים מתכלים כגון יין ומוצרי מזון .מוצרים אלה אינם ניתנים להחזרה. את המוצרים יש להחזיר למחסן קאדימה ברחוב התמוז 63 קרית גת , לאחר תיאום מוקדם עם שירות הלקוחות (*2222) עם קבלתנו את המוצר, הוא ייבדק ובמידה ואכן לא נעשה בו שימוש יתבצע זיכוי של הלקוח. תעודת הזיכוי תשלח במייל דמי הסליקה באשראי ייגבו מהלקוח במידה והמוצר שהוחזר אינו פגום או שגוי.

קיבלתי מוצר פגום מה עושים?

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות (*2222) בתוך יממה מקבלת המוצר. אנו נתאם איתך את איסוף המוצר הפגום והחלפתו במוצר תקין באמצעות שליח, ללא עלות.

איך מתקבל החזר כספי במקרה של זיכוי?

החזר כספי ינתן על פי חוק. זיכויים יתבצעו בכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה המקורית, בהתאם למועד החיוב של הלקוח.

מה קורה אם מוצר שהזמנתי אינו במלאי?

אנו ניצור איתך קשר ונציע לך מוצר חלופי, או לסירוגין מה הצפי להגעת המוצר או לביטול ההזנה על מוצר זה בהתאם לבחירתך.

מה קורה אם התחרטתי לאחר ביצוע ההזמנה?

הזמנה ניתן לשנות עד השעה 10:00 כלומר, במידה והזמנתם לדוגמא בשעה 14:00 בצהריים תוכלו לשנות את הזמנתכם עד 10:00 בבוקר למחרת.

מה אם אני רוצה מוצר מסוים והוא אינו מופיע באתר?

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להביא אליך את המגוון הרחב והגדול ביותר של המוצרים הטובים ביותר, המתאימים והמותאמים לך. אם בכל זאת חיפשת מוצר ולא מצאת, נשמח לדעת על כך. צור איתנו קשר דרך שירות הלקוחות (*2222)או לחץ כאן (שייפתח טופס צור קשר)

האם יש אחריות למוצרים?

חלק ממגוון המוצרים כולל אחריות. תנאי האחריות כתובים בדף המוצר וכן מגיעה תעודת אחריות באריזת המוצר. על מנת להפעיל את האחריות בעת הצורך יש לפנות ליצרן על פי המצוין בתעודת האחריות, בצירוף חשבונית הקניה.

הרשמה / התחברות