• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

איך שומרים על עובדים לאורך זמן?

פבר 04, 2019

כמעסיק, אחד מהנכסים החשובים ביותר לעסק שלך הוא העובדים שלך. יכולים להיות לך מוצרים ושירותים מהפכניים, יכול להיות לך משרד גדול ומפואר, ויכולות להיות לך עשרות עסקאות על הפרק, אך אם לא יהיו לך עובדים נאמנים ומסורים, לא יהיה מי שיתחזק ויתפעל את העסק שלך, ועל כן יש חשיבות מכרעת לשימור עובדים ולדאגה לצרכיהם לאורך זמן.

אז איך עושים זאת? איך גורמים לעובדים להישאר נאמנים למקום העבודה שלהם? קבלו כמה טיפים:


הכירו את העובדים שלכם
אף אדם לא אוהב להרגיש “עוד בורג במערכת”, במיוחד בארגונים גדולים שבהם יש כמות גדולה של עובדים. אנשים מרגישים מחויבים יותר למקום עבודה שמכיר אותם ואת צרכיהם.
הכירו את שמותיהם של כל העובדים שלכם (גם אם זה לא פשוט…) ודאגו אחת לכמה זמן ליצור עמם שיחות מסדרון ושיחות חולין. תופתעו עד כמה שיחה קצרה ובלתי פורמלית, עשויה לעורר שמחה והתלהבות בקרב העובדים שלכם.


ערכו שיחות משוב עם העובדים שלכם
כל עובד אוהב להרגיש שיש לו השפעה על הארגון שבו הוא עובד. ארגונים המעודדים משוב, ועורכים אחת לרבעון/חצי שנה/שנה, שיחת משוב עם העובדים שלהם באשר להתנהלות הארגון, הצעות ייעול ושביעות רצון ממקום העבודה, נתפסים בעיני העובדים כאכפתיים וכאנושיים. העובדים מרגישים שסוף סוף יש ארגון שרואה אותם, שמקשיב להצעות, לבקשות ולתלונות שלהם ושאכפת לו מהם.


ערכו ימי כיף,
Happy Hour וערבי גיבוש לעובדים שלכם
דאגו לרווחת העובדים שלכם ואחת לכמה חודשים ערכו פעילות מהנה עבורם מחוץ לכותלי המשרד. תוכלו לקחת אותם ליום כיף הכולל רכיבה על סוסים, פיינטבול, רפטינג או כל פעילות אחרת שמעוררת אדרנלין. תוכלו לקחת אותם להקרנה פרטית של סרט בקולנוע, תוכלו לשכור עבורם חדרי קריוקי, חדרי בריחה או סתם לפנק אותם בארוחת שף מופלאה. לא משנה באיזו פעילות תבחרו, רק תוודאו שהפעילות מתאימה לאופי העובדים שלכם ולגילאים שלהם, כך שיוכלו ליהנות כראוי.

בנוסף, תוכלו לקחת חלק במסורת של ארגונים רבים, ואחת לחודש לערוך Happy Hour במשרד, הכולל שלל משקאות ונשנושים לעובדים.

מדובר בפעילויות שהנן הכרחיות לאושר ולשביעות רצונם של העובדים. כל עובד אוהב להרגיש שהוא מקבל ממקום העבודה שלו “קצת יותר”.


רכשו ציוד וריהוט משרדי איכותי לעובדים שלכם
כל עובד אוהב להרגיש שמשקיעים בו. רכישת ריהוט וציוד משרדי איכותי, נוח ועמיד, בהחלט יתרום לשביעות הרצון של העובדים שלכם במקום העבודה, ויגרום להם להרגיש שהם עובדים במקום עבודה איכותי, ששם דגש על העובדים ועל הצרכים שלהם.
דאגו לאבזר את המשרד בכיסאות מחשב נוחים המיועדים לישיבה ממושכת, עמדות עבודה מרווחות, מחשבים מהירים וחדישים, מדפסות מהירות ומשוכללות וכן מבחר מוצרי ציוד משרדי בסיסי הכולל: מחברות, קלסרים, כלי כתיבה ועוד.

בנוסף, תוכלו לפנק את העובדים שלכם עוד יותר ולצייד את המשרד במכונת קפה מפנקת. מדובר בהשקעה זניחה שתסב לעובדים שלכם הרבה סיפוק והנאה – תתפלאו עד כמה קפה טוב תורם לעובדים שלכם.


העניקו לעובדים שלכם בונוסים ותגמולים
גם אם במסגרת חוזה העבודה, לא סוכם עם העובדים על בונוס כלשהו כחלק משכר העבודה שלהם, דאגו לפנק את העובדים שלכם אחת לשנה בשובר שווה, בונוס כספי או מתנה מפנקת. אין לכם מושג עד כמה מחוות שכאלה תורמות לתחושת הסיפוק של העובד ולהרגשה שמעריכים את עבודתו הקשה ומתגמלים אותו מתוך בחירה חופשית ומתוך מחווה של רצון טוב כדי להוקיר תודה על מסירותו.

 

הרשמה / התחברות