• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

דברים שלא חשבתם שאתם צריכים בעסק שלכם

ינו 04, 2020

החלטתם ללכת בדרך חדשה ולהקים עסק מצליח, איזה יופי! עכשיו רק נשאר לעשות את זה. הנה לכם רשימה של דברים שאולי לא חשבתם שאתם צריכים כדי לפתוח את העסק שלכם, אבל ככל הנראה תצטרכו. בהצלחה!

ריהוט
אין יותר בסיסי מזה. אתם צריכים להניח את המוצרים שלכם על משהו, והעובדים שלכם צריכים לשבת מדיי פעם. הכל תלוי כמובן באופי העסק שלכם אבל אם פתחתם חנות ככל הנראה שתצטרכו מדפים או מתלים להציג עליהם את הסחורה, ודלפק או שולחן על גביהם תתבצע המכירה. אם פתחתם משרד כנראה שתצטרכו שולחנות וכיסאות, ואם הקמתם מספרה תצטרכו כיור חפיפה ועמדות לספרים עם מראה ללקוחות. עכשיו תעצמו עיניים ותדמיינו את החלל היפה שלכם. איך הייתם רוצים שהוא יראה?

 

ציוד משרדי
גם אם העסק שלכם הכי מתקדם וטכנולוגי בעולם, עדיין תמצאו את עצמכם מחפשים דף ועט מדי פעם. אז עדיף כבר מראש להתארגן על סטוק קטן של ציוד משרדי בסיסי כמו עטים, דפדפות, איזה קלסר או שניים, כמה ניירות ממו ואולי אפילו איזה טוש מדגיש צהוב. אנחנו אמנם חיים ב-2020 אבל עוד יש מקום לקצת מהעולם הישן והטוב.

מיחשוב
אז נכון שיש מקום לציוד המשרדי של פעם, אבל הטכנולוגיה בימינו היא הכל. אנשים כבר כמעט ולא מסתובבים עם מזומן, ולכן חשוב שתוכלו לקבל אשראי בעסק שלכם. יש היום מסופי אשראי שמתחברים אפילו לטלפון הסלולרי, אז אין לכם תירוץ. ואם בכל זאת החלטתם לא לקבל אשראי מאיזו שהיא סיבה, לפחות תהיו מוכנים עם אפליקציית תשלום כזו או אחרת. כי אין דבר שיבאס לקוח פוטנציאלי יותר מלרצות לשלם ולגלות שאין לו איך.

מיכון
אנחנו מתקדמים לעבר עולם ירוק יותר, ועדיין לפעמים צריך מדפסת. בשביל קבלות או טפסים מסוימים, ויש אפילו משרדים שעדיין משום מה עובדים עם פקס. אבל יש הרבה מעבר! מה עם, למשל, קורא ברקוד שיכול להקל מאוד על העובדים שלכם למצוא מוצרים במחסן או פשוט לחייב את הלקוחות במחיר הנכון בקופה? הם מגיעים במגוון של גדלים ודגמים כך שבטוח תמצאו אחד שירגיש לכם נכון.

אתר
אם אין לעסק שלכם אתר – הוא לא קיים. השקיעו באתר מעוצב ונגיש והציגו בו את כל הפרטים ללקוחות שלכם בצורה הברורה ביותר. אנשים כבר לא יוצאים לרחוב לפני שחיפשו אתכם ברשת. אתר טוב שיופיע גבוה בגוגל יביא לכם הרבה לקוחות, אז שווה להשקיע גם בשיווק העסק ואפילו לשלם כדי להופיע למעלה בחיפושים כי אנשים מתעצלים לגלול.

עוד כמה חשובים

מכונת קפה טובה לעובדים תעשה לכם רק טוב לטווח הרחוק ותשאיר את העובדים שלכם עירניים ושמחים, וגם מקרר בגודל סביר לחלב ולארוחות הצהריים של העובדים. אה, ורואה חשבון טוב. כי אף אחד לא רוצה להסתבך עם מס הכנסה.

עכשיו נשאר רק להעסיק עובדים ולהתחיל לשווק ללקוחות. נו, קדימה לעבודה.

הרשמה / התחברות