• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

טיפים למיתוג העסק

מאי 24, 2019

מיתוג נכון של העסק יכול לעזור לכם לסגור 50% מעסקת הקנייה, עוד לפני שהלקוח פגש אתכם פנים מול פנים. זה נובע מהסיבה הפשוטה שברגע שהלקוח מזהה את המותג שלכם, הוא בעצם מסמן את העסק שלכם כמקום מקצועי ואמין שמשתלם להגיע ולקבל ממנו שירות או הצעת מחיר על פי צרכיי הלקוח. בנוסף, מיתוג נכון יעזור ללקוח גם לזכור אתכם בהמשך, ולחזור אליכם בשעת הצורך, אפילו אם עברו שנים מאז הפעם האחרונה שנפגשתם. אז כיצד מתחילים למתג את העסק בצורה נכונה שלא רק תביא לכם לקוחות חדשים אלא גם תוודא שהם יזכרו אתכם ויחזרו בשעת הצורך? על כך במאמר הבא.

 

הדגישו את הייחודיות שלכם
אל תזלזלו בלקוח שעומד מולכם – הוא חכם, והוא יודע שיש לו אפשרויות רבות. לכן, רגע לפני שהוא מבצע אתכם את העסקה, הוא עורך סקר שוק מקיף על מנת להבין מה משתלם לו. וכאן, מיתוג נכון, יכול למנף את העסק שלכם מעל המתחרים. הגיע הזמן להבין מה אתם מציעים ללקוחות שלכם, שהמתחרים שלכם לא יכולים להציע, ולהבליט זאת כחלק ממיתוג העסק שלכם. שירות לקוחות ותמיכה טכנית 24/7? אחריות לשלוש שנים? תקופת ניסיון אטרקטיבית? מחירים זולים במיוחד? כל אלו ועוד, יכולים להיות המאפיינים שהעסק שלכם צריך כדי למתג את עצמו על מול המתחרים.


לוגו, עיצוב, שילוט וכדומה

אחת הדרכים המהירות ביותר שיעזרו ללקוחות שלכם לזכור אתכם אפילו עשר שנים לאחר העסקה המקורית, הוא לוגו ברור עם צבעים שמייצגים בצורה נאמנה את העסק שלכם. הלוגו שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק שלכם, והצבעים השולטים בו יכולים לעזור לכם בעיצוב אריזות קרטון ממותגות, עיצוב החנויות והסניפים השונים, עיצוב השילוט בבית העסק וכדומה. עיצוב אריזות קרטון לדוגמה, יכול להיות אפקטיבי במיוחד מול הלקוחות, כי הן אלו שהולכות איתם הביתה, ובדרך לבית הלקוח, הן פועלות כמעין מפרסם נוסף, ללא עלות, ברחובות העיר בה הלקוחות שלכם גרים. אבל בין אם אתם בוחרים בעיצוב אריזות קרטון או שקיות נייר מעוצבות וממותגות – חשוב שהלוגו, וצבעי העסק, ימוקמו בהן במקום בולט לעין.


הקימו אתר אינטרנט

פעם, כשהלקוחות שלכם רצו לחפש בית עסק מסויים, הם פנו לדפי זהב. היום – הם פונים לגוגל. הצעד הראשון שכל לקוח או לקוחה עושים רגע לפני שהם פונים לבעלי העסקים השונים, הוא להיכנס לאינטרנט, ולהתחיל לחפש את השירות המבוקש. לכן, הנוכחות האינטרנטית שלכם חשובה במיוחד, כי זה יהיה המקום שהלקוחות שלכם ימצאו אתכם. הם כבר שם, לכן גם אתם צריכים להיות שם. וזה לא נגמר אך ורק באתר האינטרנט, שכן לא מן הנמנע ששווה גם להשקיע בעמודים מקצועיים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם (בהתאם לאופי העסק), שכן הם מאפשרים לכם להשאיר את הלקוחות מעודכנים יותר, ויוצרים עבורכם נתיב ישיר לתקשורת עם הלקוחות שלכם.

בהצלחה!

הרשמה / התחברות