• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

טיפים לעיצוב משרד נכון – מינימום מאמץ, מקסימום שטח!

נוב 26, 2019

אומרים שאנשים יצירתיים צריכים בלגן כדי לעבוד, אבל אולי בכל זאת כדאי להשאיר קצת מקום על רצפת המשרד שלכם, כדי שיהיה אפשר ללכת עליה. אנחנו מציעים בלגן-מסודר, כזה שלא ידכא את היצירתיות שלכם, ואפילו יפרה אותה, אבל גם יראה מקצועי ויספק לכם גישה נוחה לחפצים השונים במשרד. אז איך לארגן משרד קטן כך שתוכלו לנצל את השטח בצורה נכונה וגם תשאירו לעצמכם מקום לבלגן, מסודר כמובן?

רצפה נקייה זו התחלה מעולה. ככל שתשאירו יותר שטח רצפה פנוי, כך המשרד שלכם ירגיש גדול הרבה יותר. לכן מומלץ להימנע משטיחים שיכולים לתת תחושת עומס ולהקטין את החלל.

תאורה נכונה יכולה לעזור להגדיל את המשרד שלכם. השתדלו לבחור בתאורה בצבעים בהירים וחמימים ולהימנע מתאורת פלורסנט המעיקה על העיניים. נורות חסכוניות ונורות לד בצבעים נעימים ובהירים יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

הימנעו מספריות ענקיות וכהות, והעדיפו ריהוט אוורירי יותר כמו ארונות פתוחים בצבעים בהירים או מדפים. חישבו אנכית: נצלו את גובה הקירות שלכם ולא רק את הרוחב שלהם. ארגון הבלגן שלכם כך יגרום למשרד שלכם להראות מסודר יותר ואפילו גבוה יותר.

העדיפו ריהוט בקווים ישרים ונקיים. כך תקבלו גם עיצוב קלאסי ועל-זמני וגם אשליה של מרחב גדול יותר. במידה ויש לכם ערמות של ניירת במשרד, השקיעו בארונות סגורים שתוכלו להסתיר בהם את הקלסרים שלכם.

נסו לשלב בין מקומות אחסון סגורים לפתוחים כך שתוכלו גם להחביא עומס וגם להציג לראווה פריטי עיצוב ועציצים. משרד שיש בו רק ארונות סגורים יגרום לתחושת מחנק. ואם כבר ארונות סגורים, קחו בחשבון שארונות בעלי דלתות גלילה או הזזה תופסים הרבה פחות מקום מאשר ארונות עם דלתות שנפתחות על ציר.

נסו לשלב גם רהיטים מבריקים, כמו ארונית מתכת או מגירות פלסטיק או מראה על הקיר. יצירת השתקפות היא טריק ידוע בעיצוב פנים כדי לגרום לחלל להרגיש גדול יותר.

בחרו בריהוט בצבעים בהירים וניטרליים שיאירו את המשרד, ושימו לב גם לחומרים בהם אתם משתמשים: בבחירת מדפים למשרד, למשל, העדיפו מדפי מתכת דקים בצבע בהיר על פני מדפי עץ חומים ועבים שיכבידו על המשרד.

גם בבחירת מכשירי חשמל למשרד כדאי לחשוב על מכשירים שתופסים כמה שפחות מקום, למשל מדפסת המשלבת פקס ומכונת צילום, או מחשב נייד במקום  מחשב נייח.

כשאתם מארגנים את הציוד שלכם על השולחן השתדלו להצניע את כל הכבלים שיוצרים בלגן בעיניים, כמו הכבלים של המחשב או מנורת השולחן. שקלו לבחור במוצרים אלחוטיים כמו עכבר למחשב, המקנה חופש תנועה על שולחן העבודה.

השתדלו לשמור על שולחן מסודר. זה לא פשוט, אנחנו יודעים, אבל אנחנו מאמינים בכם. היעזרו במגירות, מעמד לכלי הכתיבה או מגשים למסמכים סוררים.

משרד קטן הוא ייתרון, לא מכשול. לא מאמינים? נסו לרהט משרד גדול ותחזרו אלינו עם המסקנות. נכון שאומרים שבלגן הוא סימן ליצירתיות, אבל הוא גם גורם לתחושת מחנק ויכול להשאיר אותנו המומים. נסו לעשות לכם קצת סדר במרחב העבודה שלכם כך שתוכלו למצוא כל דבר קטן כשתצטרכו אותו – אבל השאירו לעצמכם מקום לבלגן קטן, בשביל הנפש.

הרשמה / התחברות