• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

כך תעצבו משרד טרנדי ומגניב

דצמ 10, 2019

מרביתנו מבלים את רוב היום בין כותלי המשרד, ובשביל רובנו הוא כבר הפך מזמן לבית שני. יותר ויותר עסקים מבינים שמשרד זה כבר לא רק מבנה בעל 4 קירות, ולוקחים בחשבון את נושא רווחת העובד כבר בתכנון והעיצוב הראשוני של חלל העבודה.

אז איך מתכננים בצורה נכונה משרד מגניב וטרנדי שיגרום לכולם לרצות לעבוד אצלכם ולא יבייש אף סטארטאפ מצליח? כדאי שתאמצו רעיון אחד או שניים מהרעיונות הבאים:

עמדת משחקים – בין כל המתח והלחצים הסובבים אותנו בשגרה היום-יומית, חשוב לדעת לקחת צעד אחד אחורה וליהנות קצת מהדרך. ולא, כשאנחנו אומרים ליהנות, זה לא בהכרח חופשת בטן גב בתאילנד, מסתבר שהיום אפשר ליהנות גם במהלך יום העבודה עצמו. הכינו עמדת משחקים מהנה ומגניבה שיכולה להכיל קונסולות משחקים שונות, מכונת משחקי ארקייד, סל קליעה לכדורסל, שולחן כדורגל ועוד. הוסיפו לעמדה איזה פוף או שניים לאווירה, ויש לכם עמדת משחקים מושלמת להפסקה טובה מהשגרה היומית.

עיצוב לא שגרתי – הכניסו קצת צבע וחיים למשרד האפרורי. אפשר לעשות זאת באמצעות ציורי קיר מגניבים, ריהוט ואקססוריז בצבעים עזים ומנוגדים, גופי תאורה מעניינים ואפילו שטיחים יוצאי דופן בצורות וגדלים שונים. ישנם אומנים רבים אשר מתמקצעים בציורי קיר כאלה ואחרים אשר ידעו בדיוק כיצד להתאים את הציורים לאווירה והוייב החברתי במשרד. לקינוח תוכלו להוסיף נדנדה או ערסל מגניב שיסגרו לכם את הפינה.

שדרגו את המטבח שלכם – אין ספק כי אחת הפינות האהובות על רובנו במשרד היא המטבח ופינת האוכל. אנחנו שם בקפה של הבוקר, קופצים לביקור לתדלוק של ארוחת הצהריים, ומציצים מדי פעם להפסקות נשנושים מפנקות. שווה להשקיע מחשבה נוספת באבזור המטבח בפריטים שיעלו לעובדים שלכם חיוך. הכניסו על בסיס קבוע מוצרי אירוח ובילוי כמו עוגיות, בקבוקי יין ואולי כמה בירות. שדרגו את העמדה עם מכונת אייס קפה או מקרר שקוף עם ארטיקים שיהיו מעולים בימי הקיץ החמים.

ייעול עמדת העבודה האישית – כולנו רגילים לעמדה בנאלית עם שולחן, כיסא ומחשב שלא משאירה הרבה מקום לדמיון. נסו לגוון ולהיות יצירתיים בעיצוב העמדות, הריהוט הסובב והמיקום, ואל תפחדו לנסות דברים חדשים. על שולחן עומד כבר שמעתם? אם גם לכם נמאס לשבת כל היום מול המחשב, הרי זה הפתרון המושלם – שולחן מתקפל שבלחיצה אחת יאפשר לנו לשנות את תנוחת העבודה מישיבה לעמידה. הוסיפו כדורי מתח לכל שולחן, הדום לרגליים וכרית לתמיכה בגב. לפעמים הדברים הקטנים עושים את ההבדל הגדול.

הרשמה / התחברות