• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

מוצרי מיכון משרדי – חובה בכל עסק!

מרץ 11, 2019

האם אתם עומדים לפתוח עסק חדש וזקוקים לציוד משרדי באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים? מעוניינים לחדש את מלאי הציוד המשרדי ושוקלים לרכוש גם ציוד מיכון למשרד כמו מכונות חיתוך, למינציה, כריכה, גיליוטינה וכיוצא בזה? ובכן, בכל משרד ועסק חובה להחזיק גם מיכון משרדי כדי לחסוך עלויות, לייעל את העבודה, לשפר את השירות ולשמור על סודיות ודיסקרטיות.

מעבר לציוד המשרדי הכולל מוצרי נייר, קלסרים, שמרדפים, עטים, טושים, שדכנים, מהדקים וכדומה, מומלץ לרכוש גם מיכון משרדי. הציוד המשרדי נחשב לבסיסי, אחת לכמה זמן יש לחדש את המלאי, ולרוב העלויות אינן גבוהות. כאשר בוחרים ציוד של מיכון משרדי לעסק החדש או הקיים, חשוב לערוך סקר שוק, לבדוק מספר מוצרים ואפשרויות, לקרוא היטב את המפרט הטכני של המוצר ולבדוק מי היצרן, כמה אחריות מקבלים וכמובן להשוות מחירים.


איזה מיכון משרדי אתם צריכים במשרד?

לכל משרד יש צרכים מעט שונים כיוון שסגנון העבודה אחר. יש משרדים בהם עובדים רק במחשבים וכמעט ולא מדפיסים ניירות, אך ברוב המשרדים מדפיסים כמויות גדולות מדי יום, לכן צריך לדאוג לציוד מתקדם וחדשני כמו מכונות כריכה, למינציה וכדומה. בנוסף, במשרדים רבים חשוב להגן על הנתונים ולהימנע מריגול תעשייתי או מחשיפת נתונים עסקיים, לכן כדאי להשקיע במגרסה איכותית מתוצרת מותג מוכר, יש מגוון דגמים ואיכויות, כאשר יש להתייחס גם לסוג הגריסה ולתקנים המחייבים מבחינת שמירה על סודיות.

בנוסף, מומלץ לרכוש לכל עסק מכונת למינציה מתקדמת ומשוכללת, המכונה מיועדת להוספת ציפוי על נייר או קרטון. הלמינציה היא מעין ציפוי דק מניילון להגנה על הנייר או התמונה, היא גם מונעת נזקי זמן, קימוטים בדף, לכלוכים וכתמים, שריטות ושפשופים ועוד. חשוב לדעת כי קיים מגוון רחב של דגמים של מכונות למינציה – דגם זול עולה כמה עשרות שקלים, בעוד מחירו של דגם איכותי יותר עשוי להסתכם בכמה מאות שקלים. כאשר רוכשים את המכשיר חשוב להתייחס גם לעלות השקפים ומארזי הלמינציה, לעלויות התפעול והתחזוקה, למהירות העבודה של המכשיר, למידות המוצר, לפתח ההזנה ולעובי הציפוי המקסימלי.

לרוב המשרדים מכשיר עם פתח הזנה לדפי A4 יספק מענה מקצועי מושלם, אך במשרדים בהם מדפיסים או צריכים להגן על מסמכים בגודל A3, יש לרכוש מכשיר למינציה בגודל מתאים. מכשיר איכותי ללמינציה מציע בורר טמפרטורות, אפשרות ללמינציה קרה, מנגנון להפעלה אחורה אם יש תקלה בזמן הלמינציה ופתרון לניילון תמונות ולא רק מוצרי נייר רגילים.


בטרם תרכשו מוצרי מיכון משרדי, ערכו סקר שוק והשוו מחירים בין מספר ספקים וחנויות. כיום, בעידן האינטרנט ניתן להשוות מחירים בקליק מהיר. יחד עם זאת, אל תתפתו לרכוש מוצרים במחיר “זול מידי” – ייתכן כי מדובר במוצרים פגומים/תקולים או שאינם מקוריים. רכשו את המוצרים מאתר/חנות המתמחים במכירת ציוד משרדי לעסקים, וכאלה המאפשרים לכם לפנות אליהם במקרה של תקלה או בעיה.

הרשמה / התחברות