• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

משרד ביתי – משנה מקום, משנה מזל!

דצמ 22, 2019

משרד ביתי הוא פנטזיה נעימה, אולם לרובנו אין חדר מיותר ופנוי בבית. אז איך אפשר להגשים את הפנטזיה כשיש מחסור במקום? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

אז אולי אין לכם חדר פנוי שכל מטרתו היא להיות המשרד שלכם, אבל אתם תמיד יכולים למקבל. כלומר, להשתמש בחדר קיים למטרתו המקורית וגם למשרד שלכם, וככה תעשו את זה:

משרד במטבח:

אם יש לכם מטבח בגודל סביר, תוכלו להציב בו שולחן וכיסא והופ! הרי לכם משרד. אבל למה להסתפק בזה? אם במטבח שלכם יש חלקת שיש פנויה, אפשר בהחלט להשתמש בה כתחליף לשולחן הקלאסי, כל עוד תקפידו להצטייד בכיסא גבוה מספיק או לחלופין לאמץ את גישת העבודה בעמידה, שהיום נתפסת כיעילה יותר מבחינה ארגונומית. אם התברכתם בארונות מטבח מיותרים, תוכלו לפנות אחד מהם, עדיף מעל המיקום בו אתם מתכננים את המשרד שלכם, ולאכסן בו את ציוד העבודה שלכם (מדפסת, מוצרי נייר , קלסרים ומה שרק תחשוק בו נפשכם). וודאו שבחרתם במיקום הגיוני. לא קרוב מדי לתנור, לגז או לסכינים, לא מפריע לשאר בני הבית במעבר, לא רועש מדיי לטעמכם, ושאף אחד לא יבשל אוכל עם ריח חזק בזמן שאתם עובדים – יהיה לכם קשה להתרכז.

יתרונות:

לא תעבדו רעבים והגישה לשתייה קרה מעולם לא הייתה קלה יותר.

משרד בסלון:

נניח שהמטבח שלכם קטן מדי או פשוט לא מתאים לכם והחלטתם לעבוד בסלון. נשמע פשוט למדי. בסלון יש אתגרים לא פחותים מאלה של המטבח. אם בחרתם לעבוד בסלון ואתם לא גרים לבד, כדאי שתסתדרו עם עבודה ברעש, כי בסלון אנחנו מבלים את רוב שעות היום. אתם צריכים להיות בעלי כוח רצון וכושר ריכוז לא פחות ממצוינים כי בסלון יש הכי הרבה אופציות להסחות דעת, בין אם מדובר בבני הבית או בטלוויזיה. אל תתפתו לעבוד ברביצה על הספה, והשקיעו בשולחן וכיסא ארגונומיים שישמרו על היציבה שלכם ועל הגב שלכם. אנחנו ממליצים להציב אותם בחלל כך שתשבו בגבכם אל הטלוויזיה ואל החלל המשותף, וכך תוכלו באמת להתרכז בעבודה.

יתרונות:

שיחות וקשר עם שאר בני הבית, ההפסקות דורשות מעט מאוד השקעה והמזגן בדרך כלל עובד הכי טוב בסלון.

משרד בחדר השינה:

אם בחרתם לעבוד מחדר השינה שלכם, אנחנו מקווים שאתם אנשים ערניים ומלאי אנרגיה, אחרת תמצאו את עצמכם מתפנקים בשנת צהריים כל יום – כל היום והעבודה רק תיערם. גם כאן, כדאי להשקיע בשולחן וכיסא מתאימים כי המיטה, כאמור, היא לא פתרון. בחדר השינה בדרך כלל חשוך יחסית לשאר הבית אז שווה לרכוש תאורה מתאימה וטובה שתשמור לכם על העיניים בזמן העבודה.

יתרונות: לרוב שקט, תמיד נעים, ואפשר לעשות שנ”צ קצר ומרענן.

משרד בחצר:

מעולם לא אהבתם לעבוד במקום סגור, גם לא מהבית שלכם? אז צאו החוצה. אין כמו קצת טבע בשביל ההשראה והרוגע. בשביל משרד בחוץ כדאי שתהיו מוכנים למזג האוויר קודם כל. אז הצטיידו עם פתרונות הצללה לגינה לימי הקיץ החמים, כיסוי נגד גשם לחורף ואם אתם חובבי ניירות כדאי גם למצוא כיסוי נגד רוח בכל ימות השנה. אתגר נוסף בעבודה מהחצר הוא החיבור לחשמל, אבל זו בעיה שכבל מאריך טוב יפתור בקלות. עבודה מהחצר יכולה לחסוך לכם גם בחשמל שכן בשעות היום לא תצטרכו להשקיע בתאורה מיוחדת ותנו לשמש לעזור ולהאיר.

יתרונות: אוויר פתוח וצמחים תמיד עושים טוב לנפש.

הרשמה / התחברות