• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

ניקיון יסודי מקיף במשרד – לא רק בפסח!

אוק 22, 2019

אף אחד לא אוהב לשבת במשרד מלוכלך. זה פוגע בתפוקה, זה מרחיק לקוחות, ובשורה התחתונה – זה מגעיל ולא נעים. את המשימות הרגילות אתם בוודאי מבצעים באופן סדיר: שטיפת רצפה, נקיון שירותים, פינוי פחי אשפה וכו’. ועדיין יש דברים שונים ברחבי המשרד שהרוב נוטים להתעלם ולשכוח מהם, למרות שמגיעה להם לא פחות תשומת לב: רשתות מזגנים, מסנני מים, חלונות ועוד דברים מפתיעים שנוטים לחמוק מהעין.

לא צריך לחכות לפסח כדי לנקות את המשרד באופן יסודי. ניקיון שוטף שלוקח בחשבון גם את הפרטים הפחות מובנים מאליהם יחסוך לכם הרבה כסף (תדירות תקלות פוחתת), מאמץ (קל יותר לנקות שכבת לכלוך דקה מאשר הצטברות של שנים) ועצבים.

הדברים הגדולים והנסתרים

חשבתם פעם על האוויר שאתם נושמים במשרד? האמת המרה היא שאתם מבלים לפחות שמונה שעות ביום בנשימת אוויר ממוחזר, בחסות המזגן הנאמן. הכל טוב ויפה, רק שבאוויר הזה מסתובבים הרבה יותר דברים ממה שחשבתם. חלקיקי אבק, הצטברות חיידקים, תאי עור (איכס!), שיער… רק מהמחשבה אפשר להיחנק. זה לא משנה אם מדובר במזגן מרכזי או יחידה בודדת, ניקוי רבעוני של החלקים יאפשר לכם לנשום לרווחה. אחת לכמה חודשים, הסירו את הרשתות והמסננים ושטפו אותם היטב. ייבשו והחזירו למקום, ואפשר לנשום לרווחה.

עכשיו שטיפלתם באוויר, אפשר להתפנות לאדמה. כלומר, לשטיח. במשרדים רבים קיימים שטיחים מקיר לקיר, ואי אפשר בדיוק להרים אותם כדי לנקות את מה שהצטבר מתחת. לכן צריך לדאוג לבצע ניקוי שטיחים מקצועי ויסודי אחת לתקופה. לא תאמינו מה מסתתר בין הסיבים: פירורים, שאריות מזון, חול ובוץ, ואם המשרד שלכם ידידותי לחיות, יהיו שם גם פיסות פרווה. למשימה הזאת יש להצטייד בשואב אבק חזק, אבל הכי טוב – שירות ניקיון מקצועי.

הדברים הקטנים

במטבח מסתתרים לא מעט דברים שכדאי מאוד לנקות באופן יסודי יותר מפעם בשנה. אם אתם משתמשים בבר מים, סביר להניח שכמו רוב האנשים, אתם מתייחסים להוראות החלפת הפילטר כבגדר המלצה בלבד. טעות! תפקידו של הפילטר הוא לסנן את המים, וכמו כל מסנן, הוא נסתם אחרי פרק זמן מסוים. החלפת פילטר מבטיחה לכם מים נקיים וטעימים כל השנה.

גם את המיקרוגל המשרדי כדאי מאוד לנקות, ואם לא בכל יום אז לפחות אחת לשבוע. שכבות השומן והלכלוך שמצטברות בפנים מהוות כר פורה לחיידקים, שלא לדבר על ריחות לא נעימים. וזה ממש קל ולא מחייב חומרים מיוחדים: הכניסו למיקרו קערת חסינה ובתוכה מים וחצי לימון, הפעילו למשך שלוש דקות ובתום החימום נגבו במטלית. ובאותו נושא – הקפידו לסחוט את ספוג רחיצת הכלים בתום כל שימוש, כדי שיתייבש במהירות וימנע היווצרות עובש וחיידקים.

ניקיון ברמת המיקרו – להשמיד את מה שלא רואים

אתם יושבים עליו יותר זמן ממה שאתם יושבים על הכורסא הביתית, וממש לא תאהבו לגלות שהוא נקי בערך כמו הרצפה הממוצעת. אבק, פירורים, שיירי מזון ושתיה, וכל מה שסחבתם איתכם על הבגדים בדרך למשרד. וזה לא רק הניקיון, אלא גם המראה: כיסא מרופט עושה רושם רע על לקוחות, משרה אווירה לא מקצועית ואפילו משפיע על המוטיבציה של העובדים. אפשר להיעזר בחומר ניקוי ייעודי לבדים, ובמגבונים מחטאים לידיות. ואם אתם כבר שם, העבירו מטלית גם על השולחן.

אם תיישמו את הכללים האלה באופן תדיר, תזכו לעבוד במשרד שמתפקד היטב ונשמר כך לאורך זמן.

הרשמה / התחברות