• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

פתחתם עסק חדש? תתחדשו! קבלו את רשימת מוצרי החובה למשרד

מאי 10, 2022

בשעה טובה, פתחתם עסק חדש. עברתם תהליך ארוך ומייגע, משלב הרעיון שהבזיק לכם בראש יום אחד, דרך בניית תכנית עסקית, בחירתם שם ולוגו, והמיקום האידאלי. רגע לפני שאתם מדליקים את האורות בפעם הראשונה, בדקו את עצמכם: האם יש לכם את כל המוצרים שהופכים עסק מתחביב להצלחה?

מהדברים הגדולים אי אפשר להתחמק. לא תצליחו לקיים את עצמכם ללא מערכת ממוחשבת כלשהי. ניהול מלאי, מעקב אחר ספקים, הנהלת חשבונות, תקשורת עם לקוחות – הכל עובד היום און-ליין. מחשב הוא ללא ספק הפריט הכי קריטי בלעדיו אף עסק לא יכול להתקיים היום. לא חייבים להגזים עם הכי משוכלל, הכל תלוי בצרכים של העסק. אם אתם לא מתכננים לבצע עבודה גרפית או חישובים מורכבים שדורשים כח עיבוד גבוהה, כל מחשב נייד או נייח סטנדרטי יתאים למשימה. אל תשכחו לקחת בחשבון שהמחשב הזה צריך לשרת אתכם גם בתפקיד קופה רושמת (בליווי האביזרים המתאימים, כמובן), אז ודאו שהוא יכול להחזיק מעמד בפעולה ממושכת מבלי להתעייף, להתחמם או להתקע.

באותו נושא, אל תמהרו כל כך לוותר על מדפסת. כן, אנחנו בעידן הדיגיטלי ונדמה שמסמכים פיזיים כבר מזמן נעלמו מהעולם, אבל האמת היא שלפעמים אין מנוס. כשצריך להנפיק תעודות משלוח, דוחות או מכתבים רשמיים, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משוטטים ומחפשים מישהו עם מדפסת זמינה שמוכן לסייע, וביקור בבית דפוס יעלה לכם כמו מדפסת חדשה. אם אתם צופים שתדפיסו מעט, בחרו במדפסת הזרקת דיו פשוטה וזולה. להדפסות מרובות, העדיפו מדפסת לייזר שמאריכה ימים ומספקת תוצאה איכותית לאורך זמן.

ואם כבר נייר, מה לגבי ציוד משרדי? עם כל המבחר בשוק, קל להתבלבל ולפספס פריטים שימושיים ונחוצים. הכינו לעצמכם רשימה מסודרת של הציוד שתזדקקו לו בעבודה השוטפת, ובצעו רכישה מרוכזת. ככה תוזילו עלויות, ותוכלו גם להשתמש שוב ושוב באותו ספק להשלמת חוסרים, בעזרת רשימה קבועה. בין הפריטים שבשום פנים ואופן אי אפשר לוותר עליהם: עטים, טיפקס, דפי מדפסת, דיו ייעודי למדפסת שלכם, דפי ממו (פתקיות), קלסרים, נייר תרמי (אם אתם משתמשים בקופה רושמת המפיקה קבלות), מטען לנייד (מי צריך להסתבך עם לשנע בכל פעם את המטען מהבית?), ואולי גם כבל מאריך, על כל צרה שלא תהיה. אל תזניחו את הציוד ההיקפי, ורכשו לעצמכם עכבר ומקלדת ארגונומיים.

אחרי שדאגתם לכל המוצרים הפיזיים, קחו רגע להשקיע בנכסים דיגיטליים. אתר תדמיתי פשוט, עמוד פייסבוק לצרכי ניראות ושירות לקוחות, ואפילו עדכון פרטי העסק בגוגל הן דרכים מצויינות לקדם את העסק ולהשיג לקוחות חדשים. אם אתם לא בטוחים ביכולות הטכנולוגיות שלכם, תוכלו להיעזר בכלים חינמיים או לא יקרים לבניית אתר, או כמובן לשכור אדם מקצועי שיטפל בהכל עבורכם. בכל מקרה, אל תזניחו את זה, גם אם נדמה לכם שזה לא חשוב.

הרשמה / התחברות