• 0
  • 0

    אין מוצרים בסל הקניות.

רוצים לקצץ בהוצאות המשרד? כך תעשו זאת נכון!

פבר 02, 2020

לא משנה כמה זמן המשרד שלכם קיים, אם הוא ותיק או חדש; לא משנה כמה העסקים שלכם פורחים או מדשדשים. כולנו, תמיד, רוצים לקצץ עוד ועוד בהוצאות שלנו. אז הכנו לכם רשימה של טיפים לחסכון במשרד. תודו לנו בסוף השנה.

ניהול מעקב

כי איך תוכלו לקצץ בהוצאות מבלי לעקוב אחריהן? כדאי לשקול מינוי אדם שיהיה אחראי על רישום מסודר של כלל ההוצאות המשרדיות שלכם ובסוף כל חודש או חודשיים או כמה שנוח לכם לנתח את הממצאים ולנסות להבין לאן הולך הכסף ועל מה אפשר היה לוותר.

ריהוט

אנחנו רוצים שתצליחו, ואנחנו יודעים שכדי להצליח בעולם של היום הנראות שלכם חשובה לא פחות מהמוצר שלכם. לכן אנחנו מבינים את הצורך בריהוט יוקרתי – אבל זה לא אומר שהוא חייב להיות הכי יקר שיש. אתם ממש לא חייבים לקנות ריהוט מעצבים חדש מהניילונים באלפי שקלים כדי לשדר הצלחה. מצד שני אתם גם לא צריכים להתפשר על ריהוט זול. אפשרות אחת היא רכישה מתצוגה. אפשרות אחרת היא לקנות פריטים סוג ב’, בהם הפגמים קלים עד בלתי נראים. אפשרות שלישית שמתאימה רק לעסקים בעלי אופי מסוים היא ריהוט יד שניה. רק אל תתפשרו על נוחות למען יופי.

ציוד אלקטרוני

אנחנו מבטיחים לכם בצורה חד משמעית שכלום לא יקרה לעובדים שלכם אם לא תרכשו להם את המחשב הכי חדש שיצא השנה. הם לגמרי יצליחו לעבוד גם עם מחשבים שיצאו כמה שנים אחורה. אבל לא יותר מדיי כן? אף אחד לא רוצה לעבוד על מחשב שעדיין פועל על דיסקטים. ואם אתם מדפיסים המון במשרד, למה לא לעבור למדפסת לייזר? היא אמנם לא ממש זולה ותופסת יותר מקום במשרד, אבל היא ללא ספק חסכונית יותר בטווח הרחוק מאשר מדפסת דיו.

ברטר

בעברית: סחר חליפין. כשמו כן הוא. נניח שאתם עובדים עם ספק או חברה, לפעמים במקום לשלם להם בכסף הם ישמחו להחליף אתכם שירותים. לדוגמה: מישהו שיספק לכם תמיכה טכנית למחשבים שלכם (כי הם לא דגמי 2020, כמו שאמרנו קודם), ואתם בתמורה תספקו לו את השירות שהעסק שלכם מציע (הנהלת חשבונות, למשל). יישמו את הדוגמה הזו בעולם התוכן שלכם, ותיהנו.

הובלות

בין אם אתם חברה שמספקת מוצר פיזי הדורש שינוע או כזו שמזמינה כאלה, כדאי לכם לשקול הובלת משטחים. נכון, זה ידרוש מכם לשכור שירותים של חברה רצינית המתמחה בהובלות כאלה, אבל המשטחים יחסכו לכם מקום במשאית ההובלות, מה שיחסוך לכם גם כסף, כך שבעצם גם אחרי שתשלמו לחברת ההובלות עדיין יצא שחסכתם. משתלם.

פנאי

בשנים האחרונות פעילויות פנאי במשרד הפכו לסטנדרנט, ואין ספק שזה מושך עובדים צעירים ונותן פורקן לעובדים במהלך יום העבודה. אולם, לא חייבים להשקיע בחדר משחקים או קולנוע ולפזר פופים ברחבי המשרד כדי לשמח את העובדים שלכם. תאמינו לנו שהם יסתפקו גם באיזה שולחן פינג-פונג יד שנייה, או בכל פעילות בידורית שתציעו להם.

 

חיסכון זה עניין של גישה. אז אל תשכחו להשוות מחירים בין נותני השירות השונים עד שתמצאו את האחד המיועד. אל תתביישו לדרוש הצעות מחיר ואפילו לבקש הנחות לפעמים. אחרי שקראתם את הסעיפים פה למעלה, אתם מוכנים לצאת את העולם חמושים בטבלת האקסל שלכם ולתכנן את ההוצאות העתידיות שלכם בהתאם לה.

הרשמה / התחברות